فروش توری استاندارد

فروش توری استاندارد, فروش توری پنجره, توری پنجره دوجداره, قیمت پنجره دوجداره, تعویض پنجره دوجداره,

فروش توری استاندارد

سه شنبه 14 شهريور 1396
17:0
توری پنجره دوجداره

فروش توری استاندارد در مدل ها و جنس های متنوع در نمایندگی ها انجام می گیرد. امروزه بهترین نوع توری، پلیسه نام دارد که دارای استحکام و دوام بالا می باشد. قیمت توری پنجره به صورت مترمربع محاسبه شده و هزینه ای نیز بایت نصب توری به قیمت کل اضافه میشود.
درب و پنجره دوجداره استاندارد به شكلي طراحي و تولید مي شوند كه از نفوذ هوا و سرو صدا و گرد و غبار به محیط داخل جلوگيري نموده و در شرايط گرم آب و هوايي، جذب گرماي حاصل از تابش خورشيد را كاهش و به حداقل برساند. كاهش نشت هوا و انتقال دما، مهمترين عوامل در داشتن خانه هايي با بازده انرژي مناسب هستند. اين گونه ساختمان ها از اتلاف گرما در نقاط سرد و از اتلاف سرما در نقاط گرم جلو گيري ميكنند. بيشتر تلفات حرارتي ساختمان از طريق درب و پنجره ها صورت مي گيرد. به همين دليل پنجره هاي دوجداره نامناسب مي توانند هزينه سوخت را بسيار بالا ببرند. خرید درب و پنجره دوجداره استاندارد در کرج ، روش ساده اي براي كاهش هزينه هاي انرژي و در نتيجه كاهش گازهاي گلخانه اي است.
فريم هاي درب و پنجره دوجداره استاندارد بايد از جنس موادي عايق و با مقاومت و استحكام بالا،مانند فايبر گلاس يا يو پي وي سي ساخته شده باشند. درب و پنجره دوجداره استاندارد در کرج بايد حداقل داراي دو جداره باشند ولي بعضي از انواع آنها سه يا چهار جداره نيز دارند. لايه پوششي اين پنجره ها بايد قابليت منعكس نمودن اشعه مادون قرمز و ماوراي بنفش را داشته، همچنين بايد در برابر عوامل جوي مقاوم بوده و طوري درزبندي شده باشد كه در زمستان مانع از خروج هواي گرم و نفوذ هوای سرد و در تابستان مانع از خروج هواي خنك شود و نفوذ هوای گرم و اسباب خانه را نيز از آسيب هاي ناشي از نور آفتاب و رطوبت یا گردو غبار محفوظ دارد. درب و پنجره دوجداره استاندارد کرج ، داراي دو شيشه مي باشد كه بين آنها يك فضاي كاملا درزبندي شده وکیوم وجود دارد و اكثرا با گازهاي آرگون يا كريپتون پر مي شود. اين فاصله معمولا بين ۶ تا۲۰ ميلي متر است.دو جداره كردن شيشه جلوي ورود نور را نمي گيرد ولي گرماي خورشيد را كاهش مي دهد.
درب و پنجره دوجداره استاندارد، از اتصال دو يا چند شيشه كه بطور موازي در مقابل يكديگر براي روي يك چهارچوب پروفيل یو پی وی سی قرارگرفته اند تشكيل شده است. امروزه ديوارهاي خشتي و گلي ستني جاي خود را به ديواره هاي شيشه اي مرتفع براق و درخشان داده اند . اين سطوح زيباي رنگي به گونه اي طراحي و اجرا شده اند كه بخوبي مي توانند در برابر سرما و گرماي محيط خارجي مقاومت كرده و ضمن حفظ زيبايي محيط ، آسايش و اطمينان را براي استفاده كنندگان به ارمغان آورند. از نظر ميزان مصرف انرژي، پنجره دو یا سه جداره ای كه عايق حرارتي آن بيشتر باشد مناسب تر است. به طور كلي ميزان عايق حرارتي درب و پنجره دوجداره استاندارد به عوامل زير بستگي دارد:
۱- نوع شيشه مصرفی
۲- تعداد لايه هاي شيشه موجود در پنجره یا درب دوجداره (تك، دو و چند جداره )
۳- ضخامت لايه هوايي موجود بين دوجداره شيشه
۴- مقاومت حررتي يا ضريب هدايتي فريم پنجره
۵- درز بندي در هنگام نصب

توری پنجره دوجداره

پروفیل درب و پنجره دوجداره استاندارد
فروش توری استاندارد : موسسه استاندارد و تحقیقات ایران تنها نهادی در کشور است که استانداردهای ملی ایران راتعیین میکند و بر همین اساس این موسسه استانداردی برای ارزیابی کیفیت پروفیل های بامقاومت ضربه ای بالا که در ساخت در و پنجره دو جداره یو پی وی سی به کار میرود در اختیار دارد که به عنوان مبحث ۶۸۴۰ شناخته میشود.به طور کلی هدف ازایجاد این استاندارد یکسان سازی و تعیین ویژگیهای پروفیل های با مقاومت ضربه ای بالا که درجهت تولید پنجره دو جداره یو پی وی سی از آنها استفاده میشود.
در استاندارد ۶۸۴۰ درب و پنجره دوجداره استاندارد واژه ها و اصطلاحاتی آمده که کاربرد زیادی دارد که عبارت اند از:
۱-پروفیل: که عبارت است از طول ماده اکسترودی با برش عرضی معین و مشخص
۲-پروفیل اصلی: که در درب و پنجره دوجداره استاندارد کرج پروفیلی است که وظیفه تحمل مقدار بار یا وزن را تحمل می کند.
۳-پروفیل ثانویه: که در درب و پنجره دوجداره استاندارد کرج پروفیلی است که وظیفه تحمل وزن یا بار را بر عهده ندارد.
۴-سطح قابل دید: وقتی که در یا پنجره یو پی وی سی بسته است سطح قسمتی که قابل دیدن است را سطح قابل دید گویند.
۵-مواد قالب ریزی شده: که در تهیه پروفیلها این مواد باید دارای مشخصات موجود در استاندارد باشد.
بهترین زمان برای خرید و فروش توری استاندارد در فصل بهار و در آستانه فصل تابستان است البته با توجه به تغییر اب و هوا و حاکم شدن اقلیم خشک در کلان شهر تهران و کرج ، زمان خرید توری یو پی وی سی را نمی توان به طور دقیق معین کرد اما به طور تقریبی هر زمان که گرمای هوا در محیط حاکم شد و حشرات موزی در اطرافمان دیده شدند لازم است تا اقدام به اینکار کنید.
توری پلیسه ای با توجه به ساختار خاصی که دارد بدون شک بهترین انتخاب است و طول عمر بالای ان و قیمت مناسبی که به سبب کارایی دارد موجب شده است تا بالاترین فروش را به خود اختصاص دهد.
مراحل نصب و فروش توری استاندارد به این شکل است که بعد از توافق طرفین نیروهای متخصص تیم کاری ما اقدام به اندازه گیری دقیق می کنند و بعد از اعلام ابعاد به کارگاه مراحل ساخت اغاز می شود و بعد از ساخت ، نصاب توری یو پی وی سی در محل مورد نظر حاضر شده و اقدام به نصب توری می کند و اموزش های لازم برای نگه داری و شستشوی توری پنجره یو پی وی سی را می دهد و پس از تحویل به کارفرما تاییده لازم را می گیرد.